Saturday, May 4, 2013

Random pictures

dicakar oleh An-Nur Sofiyya at 4:31 PM
Assalamualaikum.. jangan lupa selitkan lafaz ALHAMDULILLAH di setiap helaan nafas kita. Terima kasih ALLAH, kerana masih menghidupkan hamba pada hari ini. Okay..hari ini, satu hari suntuk aku berjalan dengan ummi. Pegi pasar, pegi family setor, mydin..haha, kat Jasin dah ada Mydin ! Sesat sesat aku dengan ummi pi carik, sib baik jumpa :))



Niat sebenar nak pi caghik teh PickWick ni. Tapi takdelah pulok, perlukah aku mengugut pemilik hotel tersebut untuk memberitahu aku di mana dia membeli teh perisa vanilla yang heaven ini :3



Random sketches. Dah lama tak melukis, time bosan bosan aku pi la dok cakau drawing paper..haha,comey kan



Pokcik keta aku dah daftar!!! haha..siaplah pokcik, bertahanlah dengan perangai daku yang blur tahap tak boleh bawak berbincang. Adehhh..kenapa mesti amek lesen, aku tak suka bawak keta :'(



Let me introduce you, my new product..haha,  x memasal aku jadi tokey kicap -..-



Aku bukan seorang yang sweet tooth. Aku benci makanan manis malah gigi aku sensitip kalau makan manis..Tapi disebabkan itu hari aku pitam kerana kekurangan gula dalam badan. Dokter nasihat aku supaya banyak makan benda manis. Ohmai~


Alhamdulillah..seronok sangat dapat kuwa dengan ummi. Itew sayang ummi sangat sangat.

0 12 Komentar:

 

My name is Nuur Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez